Om 8.15 uur verzamelen de jeugdleden die vandaag van start gaan bij de 1e wedstrijd voor 2018 van de Stehmanncompetitie.
We zijn  in Zuilichem en 9 kinderen vertegenwoordigen SVS vandaag.
Mikal rijdt voor meisjes pupillen 4, Jiska voor meisjes pupillen 3.
Jair, Jonathan, Aron, Yanick en Jason voor jongens pupillen 2, Damian komt uit voor jongens pupillen 1 en Boaz voor jongens kadetten.

Om 10 uur schijnt de zon al lekker en start de eerste wedstrijd. Er is eerst wat verwarring, want Mikal is bij de jongens ingedeeld, maar als ze met haar roze shirt en helm op de baan komt, dan hebben ze al snel in de gaten dat dit niet klopt. Zij mag de allereerste 100 meter voor de competitie van 2018 rijden en zet een nette tijd neer. Vlak daarna mag Jiska van start. Zij wordt 4e op de 100 meter.
Daarna is het de beurt voor de jongens van pupillen 2. Wat rijden zij hard voor hun 200 meter rit. Mooie tijden worden neergezet en Aron pakt op deze rit de 1e plek. Ook Damian en Boaz zetten mooie tijden neer!

De zon begint steeds warmer te worden, maar de prestaties worden er niet minder om!
Bij het tweede onderdeel rijdt Mikal met jongens pupillen 4 samen en wint ze van de jongens, Jiska weet een mooie derde plek te rijden.
Bij de jongens pupillen 2 pakt Aron wederom de 1e plek, Jair eindigt als 2e en Jonathan staat na het tweede onderdeel met wel vier jongens opmeten gedeelde derde plaats……

Bij het derde onderdeel moet de langste afstand worden gereden. Helaas gaat Yanick onderuit en verlaat met schaafwonden de baan.
Boaz weet in het laatste onderdeel een mooie vierde plek te rijden.
Het is al na drie uur als de laatste wedstrijd klaar is.
Tijd voor de prijsuitreiking met een medaille voor alle wedstrijdrijders en een aantal mooie podiumplekken voor SVS!!

De uitslagen:
Mikal: 1e meisjes pupillen 4
Jiska: 3e meisjes pupillen 3
Aron: 1e jongens pupillen 2
Jair: 2e jongens pupillen 2
Jonathan: 4e jongens pupillen 2
Jason: 8e jongens pupillen 2
Yanick: 11e jongens pupillen 2
Damian: 12e jongens pupillen 1
Boaz: 5e jongens kadetten

We kunnen met elkaar terugkijken op een geslaagde dag! Het smaakt naar meer wedstrijden en we hopen dat er de volgende keer nog meer kinderen meedoen!!!!!