Zaterdag 27 augustus was de jaarlijkse skeelertocht van SVS en IJsclub Nooitgedacht. Er werd door leden van SVS gestart op de 10 km, 25 km, 50 km en zelfs 75 km. Dwars door de Alblasserwaard was het welbekende zwart-groene tenue te spotten. De afstanden waren goed weergegeven met pijlen, dankzij Bas en Huibert. Bij de stempelposten was er een drankje of banaan beschikbaar en voor de 50 km zelfs een stop met appeltaart! Voor de jeugd was er een leuk spelletjes-parcours met muziek en tal van toffe activiteiten. Als beloning voor de prestatie wachtte bij terugkomst een medaille en een lekkere hamburger, gebakken door Joan en Gerda. De bikkel van de dag was Jonathan. Hij reed als enige van de vereniging de 75 km! Al met al een heerlijk sportieve zaterdag!