Inschrijven:
Deelname aan de training is op basis van inschrijving. De training is dus alleen toegankelijk voor leden.
Als je een keer voor proef wilt meetrainen kan dat natuurlijk. Hieraan zijn geen kosten verbonden.
Wel graag vooraf even bellen om dit af te spreken (zie voor telefoonnummers de contactpagina).

Je kan je hier direct inschrijven, maar je kan ook het inschrijfformulier downloaden en bij de eerste les volledig ingevuld meenemen of vooraf per mail versturen.

In ons huisreglement en onze gedragsregels vindt je de regels die wij als club belangrijk vinden. De oprichtingsstatuten zijn op verzoek in te zien.
In ons privacy statement kan je lezen hoe we omgaan met jouw persoonsgegevens en foto’s en filmpjes op en langs de skeelerbaan.

Contributie actief lidmaatschap 2023:
Voor het lidmaatschap van de vereniging en het volgen van alle lessen bedragen de kosten bij voorinschrijving (voor 1 april):
– voor volwassenen €50,– en bij na-inschrijving €55,–;
– voor jeugd (t.e.m. 15 jaar) €40,50 en bij na-inschrijving €43,–.

Begin je met lessen na 1 augustus, dan betaal je resp. €32,50 (volw.) of €27,50 (jeugd).
Het skeelerseizoen loopt van begin april tot eind september.

Contributie passief lidmaatschap 2023:
We bieden ook de mogelijkheid om passief lid te worden. Je wordt op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen van de vereniging en je kan met de lidmaatschapskorting deelnemen aan evenementen.
Meetrainen kan echter niet.
De kosten voor het passief lidmaatschap bedragen €7,50.

Betaling
Via overboeking op nummer 4546275 (NL56INGB0004546275) van de ING bank o.v.v. contributie SvS en je naam.

Stichting Leergeld Drechtsteden
Steeds meer kinderen in Nederland kunnen om financiële redenen niet meedoen aan activiteiten die voor hun leeftijdsgenootjes heel normaal zijn.
Is de betaling van onze contributie voor u niet mogelijk? Lees hier dan verder.