Het skeelerseizoen 2024 is van start gegaan met de eerste skeeler clinic voor de jeugd en volwassenen. Skeelervereniging Sliedrecht heette zaterdag 13 april iedereen welkom die zin had om eens een lesje skeeleren mee te doen. Onder begeleiding van ervaren instructeurs leerden de deelnemers de fijne kneepjes van het skeeleren. Met stralend weer en een gezellige sfeer werden technieken geoefend, bochten genomen en snelheden verhoogd. De jeugd had er plezier in, evenals de volwassenen die ijverig hun vaardigheden trainden na een lange winter.

Volgende week staat er weer een clinic op het programma, waar zowel leden als niet-leden van harte welkom zijn om mee te doen. Een geweldige kans om meer mensen te betrekken bij onze vereniging en deze mooie sport, maar vooral ook om samen plezier te beleven op wieltjes.