InschrijfFormulier

Lidmaatschap
Als actief lid kan je de trainingen volgen, als passief lid ondersteun je de vereniging maar train je niet mee.
Ik wil wedstrijden rijden
Geslacht
DD slash MM slash JJJJ
  • Door ondertekening van dit aanmeldingsformulier verklaar ik mij bekend en akkoord met de voorwaarden zoals opgenomen in het privacy statement (www.skeelerverenigingsliedrecht.nl/privacy) en in het huishoudelijk reglement van de Skeelervereniging Sliedrecht en geef ik toestemming om tijdens de trainingen en evenementen gemaakt beeldmateriaal (foto/film) te gebruiken voor publicatie in o.a. nieuwsbrief en op de website.Het lidmaatschap van de skeelervereniging Sliedrecht wordt jaarlijks stilzwijgend voor de duur van één jaar verlengd. De contributie wordt tijdens de ALV vastgesteld.
  • Deelname aan skeelertrainingen en/of skeelertochten geschiedt geheel op eigen risico. Het bestuur van de Skeelervereniging Sliedrecht kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor beschadigingen, diefstal en/of letsel gedurende de trainingen en/of skeelertochten.
  • Het dragen van een helm is verplicht! Het dragen van goed passende knie-, pols- en elleboogbescherming wordt sterk aangeraden.