Zaterdag 11 september 2022 was het zover; Het 12,5 jarig jubileum van SVS! Vanwege de onzekere weersomstandigheden zijn we uitgeweken naar de binnenbaan van de Sportboulevard in Dordrecht. Om 10 uur stroomden de leden binnen. Na een toespraak van de voorzitter, waarin alle trainers, commissieleden én de sponsoren werden bedankt, was het tijd voor gebak.

Speciaal gemaakte gebakjes met het jubileum-logo van de vereniging. Daarna begon de zeskamp. Van alle leeftijden doen de leden mee; jong, oud en alles wat daartussen zit. Op een speelse manier is er tegen elkaar gestreden, ook in groepsverband. Zoals de foto’s laten zien, beleefde jong en oud veel plezier.

Na de zeskamp kregen alle deelnemers een certificaat van deelname. Toen de groepsfoto was gemaakt ging iedereen weer naar binnen voor verfrissing en lekkers. Ondanks het aangepaste programma kijken we terug op een zeer geslaagde dag!

Onze speciale dank gaat uit naar de jeugdtrainers, het bestuur, de sponsoren en donateurs van de vereniging, zonder hen was deze mooie dag niet mogelijk geweest.

Het seizoen van 2022 is helaas bijna ten einde. In 2023 zal het nieuwe seizoen in april weer starten. Dan organiseren we weer snuffeltrainingen waar iedereen kennis kan maken met het skeeleren én de vereniging. Dus tot volgend jaar en vergeet niet je vriendjes en vriendinnetjes mee te nemen naar de snuffelstages!