De enige officiële skeelervereniging van de Drechtsteden, Skeelervereniging Sliedrecht, rolt op zaterdag 1 april a.s. om 09.30 uur (géén grap) seizoen 2017 binnen met haar eerste zogenaamde Snuffeltraining van de maand april. De gratis vrijblijvende trainingen van ruim een uur door ervaren trainers vinden plaats in Sliedrecht op de skeelerbaan aan de Lijsterweg 60. Bij slecht weer wijken we uit naar Dordrecht op de bovenbaan van de Sportboulevard. Kan je 1 april niet, geen probleem, op 8, 15, 22 en 29 april hebben we ook om 09.30 een snuffeltraining.

De ‘Snuffeltrainingen’ zijn een mooie en veilige gelegenheid om de skeelersport als een leuke en gezonde vrijetijdsbesteding te ervaren en de vereniging te leren kennen; om na de winterperiode weer aan je skeelers te wennen en/of alles te weten te komen over het onderhoud van je skeelers.

Een helm is bij ons verplicht en beschermende kleding en protectie van ellebogen, polsen en knieën wordt aangeraden.
Er is een aantal leenhelmen en -skeelers beschikbaar.
(Deelname is op eigen risico. Minderjarigen hebben toestemming nodig van de ouders/verzorgers)

Check voor vertrek altijd de Facebookpagina van Skeelervereniging Sliedrecht voor het laatste nieuws over de plaats van de Snuffeltraining.

Aanmelden hoeft niet maar is wel aan te raden als je gebruik wilt maken van een leenhelm of -skeelers. Aanmeldingen graag via info@skeelerverenigingsliedrecht.nl. Vergeet niet je schoen- en/of helmmaat door te geven.