Afgelopen zaterdag, 31 maart, zijn we weer gestart met het skeelerseizoen. En zoals altijd doen we dat met onze snuffeltrainingen. Ook de komende 3 zaterdagen (7, 14 en 21 april) hebben we activiteiten op de skeelerbaan, Lijsterweg 60 in Sliedrecht.
De eerste snuffeltraining had ondanks de slechte weersvoorspellingen een mooie opkomst van bijna 60 skeeleraars. Hiervan kwamen 27 nieuwe deelnemers kennis maken met onze vereniging en de skeelersport. De jeugd was wederom in grote getale aanwezig met hun enthousiaste trainers.
Door de weersomstandigheden was de baan nog best nat en glad, maar daar hadden zij totaal geen last van. Na afloop is er natuurlijk nog wel even druk gepoetst…
We kijken terug op een goede en geslaagde eerste snuffeltraining van 2018!
Aankomende zaterdag (7 april) is er specifiek voor de volwassenen een training op de baan (voor alle niveaus), maar kan er ook kennis worden gemaakt met de poldertraining (na 28 april is dat elke dinsdag).

De jeugd komt zaterdag 14 april weer in actie (op 7 april is er geen jeugdtrainer aanwezig!).

Bent u nieuwsgierig geworden of skeeleren ook iets voor u kan zijn, kom dan zaterdag 7, 14 of 21 april om 09.30 uur naar Skeelervereniging Sliedrecht aan de Lijsterweg 60 in Sliedrecht (het terrein van de ijsvereniging) om kennis te maken met onze vereniging en te ervaren hoe het is om skeeleren te leren op de juiste manier. Let op bij ons is een helm verplicht, dus “skeelers aan – helm op”.
Heb je geen skeelers of helm, stuur dan een berichtje aan info@skeelerverenigingsliedrecht.nl. We hebben skeelers en helmen in verschillende maten te leen.